Biznesin idarə edilməsi, təchizat zəncirinin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahə üzrə bakalavr dərəcəsi;
● Master dərəcəsi və ya müvafiq sertifikatlaşdırma üstünlükdür;
● Satınalma prosesləri, strategiyası və qanunvericiliyin tələbləri haqqında mükəmməl biliklər;
● Mükəmməl ünsiyyət bacarıqları;
● Dövlət satınalmalarının təşkili və idarə edilməsi sahəsində bilik və təcrübə üstünlükdür;
● Azərbaycan və ingilis dilləri bilikləri şərtdir, əlavə olaraq, rus dili bilikləri üstünlükdür;
Vəzifənin qısa təsviri
Satınalmalar üzrə rəhbər işçi şirkətin fəaliyyəti üçün zəruri olan mal və materialların tədarükünə nəzarət və rəhbərlik edir. O, tender prosedurları və alqı-satqı əqdlərinin ölkə qanunvericiliyinə və şirkətin standart siyasətinə uyğun olmasını təmin edir, eyni zamanda, alınmış materialların saxlanılması və mühafizəsinə nəzarət edir.
Satınalma prosesinə nəzarət etmək, lazımi resursların və təchizatçıların müəyyən edilməsi, mal-materialların vaxtında çatdırılması və düzgün saxlanılmasını təmin etmək;
● Təchizatçılarla bağlanmış müqavilələrin idarə etmək, müqavilə şərtlərinə riayət olunmasını təmin etmək, pozuntu hallarını aşkar etmək və səmərəli şəkildə aradan qaldırmaq;
● Müvafiq sənəd və hesabatları hazırlamaq, struktur bölmələrinin müraciətləri əsasında aylıq, rüblük və illik sifarişləri tərtib etmək;
● Potensial və mövcud təchizatçılarla, o cümlədən xarici şirkətlərlə münasibətləri təşkil etmək və inkişaf etdirmək;
● Bazarı öyrənmək, müvafiq araşdırmalar aparmaq və satınalma tövsiyələrini hazırlamaq;
● Şöbəyə rəhbərlik etmək, şirkət daxilində digər şöbələrlə əlaqələr yaratmaq, işçilər tərəfindən nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasını təmin etmək, lazım gəldikdə iş təsvirlərini hazırlamaq.
Maraqlananlar CV-lərini (azərbaycan və ya ingilis dilində) hr@azeristilik.gov.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.